Monday, May 31, 2010

aku d perjalanan

adooii............handphone rosak lah...masok air...kepada kawan2 wien, sorry erk...xdapat nak contact sebab handphone nie lah...erm...nasib bek xda boyfren...kalau ada, kan susah...hihihi...

malam nie dah sampai tawau dah....rindunya ngan tawau..ngan family n kawan2 jugak...hihihi...

nengok bulan penuh malam nie....bestnya....cute jer...

awakkk...

kan saya pena cakap....jauh mana pun jarak kita, kita tetap nengok bulan yang sama kan...hehehehehe....nengoklah bulan purnama tue...saya harap bila awak nengok bulan tue, awak akan ingat dekat saya sebab saya xkan pernah lupakan awak....bye2....heheheh...

-THE OTHER SIDE OF ME-

No comments:

pemula segalanya

Photobucket

sekadar pingitan

Wanita solehah.. Perlu diingat kecantikanmu bukan bahan tontonan.. Kecantikanmu bukan suatu kebanggaan.. Cantik rupamu perlu dihias dengan hiasan iman,ilmu & akhlak.. Indah pekertimu,elok peribadimu.. Pastinya kau idaman lElAki budiman..Kau bakal serikandi terbilang.. Kau bakal isteri solehah di sisi seorang suami idaman.. Kau bakal ummi kesayangan buat insan yang bakal kau lahirkan.. Penyeri hidup kau & dia..