Saturday, July 17, 2010

bacalah.....

Awak,

terima kasih ye dtg dalam hidup saya
terima kasih juga sbb sudi jadi kawan saya

Awak,

kedatangan awak saya tak jemput
saya terima awak mcm kwn saya
even awak dah buat saya menangis
buat saya sedih
kecewa dengan sikap awak

Awak,

saya hargai kedatangan awak dalam hidup saya
tapi saya terkilan dengan awak
saya kecewa
saya sedih

Awak,

awak nak tahu kenapa saya cakap macam tu?
sebab kedatangan awak
kedatangan awak makin mengeruhkan hubungan kami
hubungan kami yang sedia ada keruh
dan kedatangan awak menyebabkan hubungan tu semakin keruh

Awak,

saya tak nak salah kan awak
saya tak nak salah kan pertemuan kita
tapi saya terkilan dengan sikap awak
kenape buat kami macam ni?
kenape nak buat kami berbalah?

Awak,

Saya harap awak sedar kesilapan awak
saya harap Allah akan berikan pertunjuk kepada awak
ke jalan yang benar
jalan yang di redhai Nya

Awak,

kemarahan dia masih ada bersama saya
kemarahan yang tak kan hilang
awak membuatkan kemarahan nya membuak-buak dengan saya
tanpa awak sedari
kemarahan nya menjadi kebencian pada saya

Awak,

terima kasih ye awak
terima kasih untuk segalanya

Wassalam.

-THE OTHER SIDE OF ME-

No comments:

pemula segalanya

Photobucket

sekadar pingitan

Wanita solehah.. Perlu diingat kecantikanmu bukan bahan tontonan.. Kecantikanmu bukan suatu kebanggaan.. Cantik rupamu perlu dihias dengan hiasan iman,ilmu & akhlak.. Indah pekertimu,elok peribadimu.. Pastinya kau idaman lElAki budiman..Kau bakal serikandi terbilang.. Kau bakal isteri solehah di sisi seorang suami idaman.. Kau bakal ummi kesayangan buat insan yang bakal kau lahirkan.. Penyeri hidup kau & dia..