Sunday, March 14, 2010

LUAHAN SAJA-SAJA

Hari nie memang memboringkan sebab semua pelajar poli mukah nie dah cuti middle sem..huhuhuhu…tinggallah kami budak2 sabah n beberapa ketul budak Sarawak sini..hehhehe…nasib bek lah air ada kat kamsis nie…Cuma kafe jak lah dak bukak…memang memboringkan sebab laptop aku pun hang n tgh di format di jabatan IT tue…ntahlah bila dia mo siap…hhmmm…mo buat assignment pun susahlah lau laptop xda…geramnya…xpalah..ujian dari Allah bah tue…sabar jak k wien…mula2 sekali aku nak bagitau yang aku rinduuuu sangat2 kt my dear…agak2nya dia sihat ka jugak tue ea sana??? Hhhmmm…. Xpalah dear….dear buatlah pa dear sukak k..yang penting dia happy, cukuplah bagi aku…until hari nie, belum ada org berjaya ganti tempat dia di hati aku..wah…boleh than jugak dia erk…hahaha…sebenarnya bukan xda..Cuma aku yang xnak bukak hati untuk org lain dah…malas dh mo bercintan-cintun melainkan dengan dia…hehehe….apalah wien nie…sot dah kot…ntah apa2 ntah…

Wien..belajar sak dulu…nanti ada rezeki, boleh jumpa dia lagi kan…dunia nie x lah besar sangat pun…Allah tahu apa yang terbaik untuk aku…ish3,..tym cuti2 gini nie kan, mmg tiba2 jak jadi rinduu betul ngan dia..huhuhu………….untuk tahun nie, aku nk enjoy…xnak terikat ngan sapa2..hehehehe….dear…dear….lama dah x panggil dia ngn panggilan nie…janggal jak rasa…xpalah..kena sabar jak ngn ujian TUHAN nie,…xboleh nak buat tindakan bodoh…

Hmm….tanpa disedari..beberapa hari lagi, kami dah nak final exam…dam 70 hari lebih lah lagi..nak akj tapi malas study..huhu…bolehka berjaya lau macam tue wien??? Hhmm…x leh dah nak malas2 sekarang nie coz dah sem akhir dah…xnak dah main2…sekarang nie pun pointer atas pagar jer…setakat 3.50 masih xleh nak hidup..harap2 lepas nie, aku dapat result yang lebih baik dari sem sebelum nie..aku xnak mengecewakan ibu ngn ayah di kampong…sayangg dorang sangat2…sekarang nie, aku masih rasa nak relaks..nanti bila tiba masanya untuk aku beraksi, aku akan beraksi…hehehe…kepada pembaca blog nie, doakanlah kejayaan aku bukan sahaja di dunia malah di akhirat kelak…amiinnn….doa tanpa usaha pun x guna jugak kan…hehehe…


“Apabila Allah berkehendakkan kebaikan bagi hambaNya, maka akan difakihkannya dengan agama, di zuhudkannya dengan dunia dan diperlihatkan kesalahan kesalahannya” (Riwayat Baihaqi dari Anas r.a)

-THE OTHER SIDE OF ME-

No comments:

pemula segalanya

Photobucket

sekadar pingitan

Wanita solehah.. Perlu diingat kecantikanmu bukan bahan tontonan.. Kecantikanmu bukan suatu kebanggaan.. Cantik rupamu perlu dihias dengan hiasan iman,ilmu & akhlak.. Indah pekertimu,elok peribadimu.. Pastinya kau idaman lElAki budiman..Kau bakal serikandi terbilang.. Kau bakal isteri solehah di sisi seorang suami idaman.. Kau bakal ummi kesayangan buat insan yang bakal kau lahirkan.. Penyeri hidup kau & dia..