Sunday, March 14, 2010

-TERIMA KASIH CINTA-

Nak Tanya korang lah….

Best x bila ganggu hubungan cinta orang lain???????

Hmmm….Wien pun xtau pa jawapannya…tapi bagi wien semuanya dah ditentukan oleh Allah…sebenarnya wien xpernah nk salahkan dia sebab hadir dalam hubungan kami malah wien berterima kasih pada Allah sebab hantar pompuan yang baik tue untuk hadir menggantikan tempat wien di hati D.I.A…walaupun wien sedih sebab wien kehilangan seseorang untuk saya bercerita masalah, berkongsi kesedihan, kehilangan orang yg percayakan kemampuan saya dalam pelajaran dan sebagainya. Kepada pompuan yg wien maksudkan nie, tq so much sis coz dah bg D.I.A hidup bahagia dan semua kegembiraan yang D.I.A x dapat masa wien ngan dia couple dulu…mungkin akak je yang boleh bawa dia balik ke jalanNYA…sekarang, wien dah dapat nengok kat wajah dia yang dia sangat2 bahagia di samping akak…bahagiakanlah dia sis…jangan jadi macam wien…x pandai nak jaga hati dia..asyik2 nak merajuk jer…memang wien ngaku salah wien kot sebab tue dia cari orang lain untuk ganti tempat wien…hehehe…tau nak cakap apa… wien akan turut bahagia bila nengok dia bahagia sis walaupun sebenarnya wien xleh nak tipu diri wien yang disebalik kegembiraan wien nie ada jugaklah tersimpan rasa kesedihan…makin wien cuba untuk lupakan dia, makin kuat ingatan wien pada dia…hehe…tapi xpelah…akak ngn dia anggap je wien x pernah wujud dalam cita cinta akak ngan dia k…semoga Allah memberkati hubungan kamu dan semoga berkekalan hingga ke jinjang pelamin…dah nak kahwin nanti, jangan lupa jemput2 wien k…Insyaallah kalau umur wien masih panjang, wien akan pergi jugak nanti…x sabar nak tunggu saat tue…hehehe…mesti masa tue pun, wien dah ada orang lain yang wien cintai…hihihi….

“Dan di antara tanda tanda kekuasaanNya ialah Dia menciptakan untukmu
isteri-isteri dari jenismu sendiri, supaya kamu cenderung dan merasa tenteram kepadanya, dan dijadikanNya di antaramu rasa kasih dan sayang. Sesungguhnya pada yang demikian itu benar benar terdapat tanda tanda bagi kaum yang berfikir.”
(Ar Ruum 30:21)

Kepada D.I.A:

Thankz dear sebab pernah cintakan and sayangkan wien walaupun tempoh masa kita bersama dulu sangat singkat n Cuma dalam 8 bulan, tapi wien betul2 bahagia. Maafkan wien kalau selama kita bersama, wien x buat yang terbaik untuk abg..halalkan makan minum wien masa ngn abg dulu k…lepas nie, semua kulit coklat cadboury yang abg bagi dulu, wien akan buang…xnak simpan kenangan yang bukan jadi milik wien lagi..tq so much abg sebab pernah hadir dalam kamus hidup wien…dan bagi wien jadi matang n kenal apa erti sayang yang sebenarnya…huhuhu…..mungkin ada seseorang yang lebih baik dari abg sedang menunggu wien di sana..hehehe…


-THE OTHER SIDE OF ME-

No comments:

pemula segalanya

Photobucket

sekadar pingitan

Wanita solehah.. Perlu diingat kecantikanmu bukan bahan tontonan.. Kecantikanmu bukan suatu kebanggaan.. Cantik rupamu perlu dihias dengan hiasan iman,ilmu & akhlak.. Indah pekertimu,elok peribadimu.. Pastinya kau idaman lElAki budiman..Kau bakal serikandi terbilang.. Kau bakal isteri solehah di sisi seorang suami idaman.. Kau bakal ummi kesayangan buat insan yang bakal kau lahirkan.. Penyeri hidup kau & dia..