Friday, July 23, 2010

RedhaMu aku harapkan

Aku perlu terima segalanya dengan hati yang sabar dan tabah.

Aku perlu terima segalanya dengan penuh kesyukuran.

Aku perlu terima segalanya dengan harapan pasti ada penyelesaiannya

Aku perlu terima segalanya dengan berfikiran terbuka agar aku dapat berfikir dengan lebih baik.

Aku perlu terima segalanya dengan hakikat bahawa allah sayang akan aku kerana mengurniakan aku ujian demi ujian.

Aku perlu terima segalanya dengan harapan aku tidak akan berputus asa.

Aku perlu terima segalanya jika itu jalan membahagiakan orang lain...

Yup...aku terima segalanya....



Darimu aku datang dan kepadamu aku kembali
Berilah kepadaku kekuatan untuk menjadi khalifahmu dimuka bumi ini.
Berilah keyakinan kepadaku untuk terus melangkah dengan penuh keyakinan.
Tunjukilah kepadaku segala kebenaran.
Berilah kepadaku rezeki..tetapkanlah rezeki ku..
Tutupkanlah pandangan mereka yang ingin menzalimi diriku..



AMIN..



-THE OTHER SIDE OF ME-

No comments:

pemula segalanya

Photobucket

sekadar pingitan

Wanita solehah.. Perlu diingat kecantikanmu bukan bahan tontonan.. Kecantikanmu bukan suatu kebanggaan.. Cantik rupamu perlu dihias dengan hiasan iman,ilmu & akhlak.. Indah pekertimu,elok peribadimu.. Pastinya kau idaman lElAki budiman..Kau bakal serikandi terbilang.. Kau bakal isteri solehah di sisi seorang suami idaman.. Kau bakal ummi kesayangan buat insan yang bakal kau lahirkan.. Penyeri hidup kau & dia..